PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot pieniedzy › Re: zwrot pieniedzy
  • Data: 2002-01-13 17:22:22
    Temat: Re: zwrot pieniedzy
    Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale wtedy na pewno pożegna się z Tobą Twój pracodawca. Musisz sama
    > ocenić co jest bardziej warte świeczki, no i czy możesz się pogodzić z
    > tym, że ten 1000 zł to nauczka na przyszłość.

    teraz jestem w ciazy , wiec chyba za duzo nie moze mi zrobic ;-)
    poza tym na szczescie dziewczyna odpowiedzialna za sprawy
    ekonomiczno-administracyjne juz wrocila , w zwiazku z tym ja zajmuje sie
    tylko i wylacznie swoimi obowiazkami
    hmmmm... jutro postaram sie zadzwonic do PIP i zapytac o szczegolowe
    informacje
    dzieki za pomoc

    Anka