PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot pieniedzy › Re: zwrot pieniedzy
    From: "riki" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwrot pieniedzy
    Date: Sat, 12 Jan 2002 17:51:17 +0100

    Uzytkownik "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> napisal w wiadomosci
    news:a1p5o5$2rr$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Mam pytanie w pewnej gnebiacej mnie sprawie.
    > Swego czasu moja kolezanka , ktora zajmowala sie ksiegowoscia byla na
    > macierzynskim i przychodzila raz na jakis czas do firmy , zeby zrobic
    > najwazniejsze rzeczy. Ja w tym czasie oprocz swoich obowiazkow musialam
    > przejac czesc jej rzeczy mimo ze jest to inny dzial, czyli mialam swoje
    > obowiazki i dodatkowo jej (za ktore oczywiscie nie dostawalam dodatkowego
    > wynagrodzenia).
    > Jednym z moich nowych obowiazkow bylo wypisywanie przelewow np z pensjami
> [...]

    przelewach byly niezgodne / nazwisko i nr konta/ to tak jak z czekiem
    bankowym róznica jednej cyfry czy tez litery uniewaznia go.Pracownicy w
    banku równiez nie wywiazaly sie ze swoich obowiazów !!!.Dziwie sie ,ze bank
    nie czuje sie winny skoro jego pracownicy nie dopelnili swoich obowiazków i
    to jest przykre....Pracownik który pobral nie nalezne wynagrodzenie równiez
    bedzie musial je zwrocic, podobny temat byl juz poruszany na grupie/nie
    pamietam nazwy/.
    Wrzuc ten temat tez na grupe pl. prawo.
    powodzenia