PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot kosztów dojazdu na rozmow › Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwrot kosztów dojazdu na rozmow
    Date: Sun, 26 Mar 2006 19:53:08 +0200

    W wiadomości <news:e06coc$osp$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte <t...@W...pl> pisze:

    > Tak Ci się właśnie wydaje. Na tym polega Twój błąd.

    Po raz ostatni wyjaśnię, bo mieszasz tak, że głowa boli.
    Co konkretnie mi się wydaje?
    Że z reguły to nie my szukamy ludzi, lecz w większości przypadków ludzie
    szukają nas?
    Że to ludzie przychodzą/piszą/dzwonią do nas z propozycją współpracy albo z
    zapytaniem, czy są wakaty, czy szukamy kogoś z branży? Że przysyłają do nas
    aplikacje?
    Jak coś takiego może się komukolwiek_wydawać_?

    Jeśli teraz napiszę, że mając do wyboru parędziesiąt osób to_ja_wybieram, a
    więc mogę stawiać warunki, to też jest tylko mój wymysł? Przecież to fakty.
    Tak to właśnie wygląda, więc nie rozumiem Twoich zarzutów, że to mi się
    tylko wydaje.

    Fakt, że stopień bezrobocia w Polsce nadal jest porażający i stąd takie, a
    nie inne zasady rządzą rynkiem pracy także jest moim wymysłem?

    > Nie wiem jak działasz, nie wiem czy w ogóle działasz, nie wiem, co rzekomo
    > osiągnęłaś

    Skąd zatem wiesz, że coś mi się tylko wydaje i że popełniam pomyłki?
    Nie sądzisz, że to, co robisz jest absurdalne?

    > ja tylko czytam Twoje wynurzenia (a IMO nie jesteś wiarygodna).

    To jednak jest tylko i wyłącznie Twój problem, że dla Ciebie wydaję się
    niewiarygodna.
    Stąd właśnie Twoje kuriozalne i nie mające nic wspólnego z rzeczywistością
    wnioski.
    Trudno zresztą, by były inne, skoro i założenia są OKDR.

    > Odnosiłem się jedynie do informacji które podawałaś w
    > swoich postach, przyjmując je z pewną dozą rezerwy za zbliżone do
    > prawdy.

    Ale mnie to naprawdę nie obchodzi, jak Ty przyjmujesz te informacje.
    Wyjaśniam Ci jednak, że jesteś śmieszny zakładając, że kłamię czy
    konfabuluję i na tej podstawie uznając mnie za dziecinną, niepoważną,
    popełniającą błędy i tak dalej.

    Zresztą nawiązując do EOT'a jeśli z jakichś przyczyn lepiej czujesz się
    uważając, że to Ty masz rację (choć nic o mnie nie wiesz), a ja kłamię, to
    uznajmy, że tak jest. Ja nie czuję potrzeby udowadniania, że wielbłądem nie
    jestem. Zwłaszcza osobie, która jest dla mnie tylko nic nie znaczącym
    nickiem.

    --
    PozdrawiaM