PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie z pracy a zwolnienie lekarskie › Re: zwolnienie z pracy a zwolnienie lekarskie
    From: <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie z pracy a zwolnienie lekarskie
    Date: Sun, 6 Feb 2005 21:05:37 +0100

    Dzieki!

    nie minely jeszce 4 dni, wiec moge zlozyc zwolnienie do wtorku.
    Jesli jednak dostane wypowiedzenie w poniedzialek bedac w pracy?
    Czy wtedy pracodawca zlamie prawo i bede mogl sie odwolac do sadu?

    Juz widze mine szefa, kiedy we wtorek skladam zwolnienie (o ktorym go
    informowalem telefonicznie po wyjsciu od lekarza a on mi kazal przyjsc do
    pracy grozac konsekwencjami) i okazuje sie, ze jego wypowiedzenie jest
    niewazne... - mam nadzieje.

    powiedz, mi prosze, czy idac do lekarza i dostajac kolejne zwolnienie np. na
    2 tygodnie (przewlekla choroba...) wypowiedzenie jest automatycznie wazne w
    1 dniu keidy przychodze do pracy, czy tez szef musi mi je wreczyc ponownie
    bo to stare bylo niezgodne z prawem?
    A moze wogole juz nie przychodzic do pracy i isc do sadu z wypowiedzeniem
    tym z poniedzualku i wniesc o wynagrodzenie za czas wypowiedzenia?

    Wiesiek