PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie pracownika › Re: zwolnienie pracownika
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie pracownika
    Date: Tue, 9 Mar 2010 10:19:30 +0100

    Użytkownik "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> napisał w wiadomości
    news:1js9fals7xdw$.azpf0zkeova3.dlg@40tude.net...

    > No popatrz. Moje ostatnie świadectwo pracy na czas nieokreślony. 9 lat a w
    > tym 15 dni to okres nieskładkowy... Dostanę jakiś order?

    Złóż wniosek, może Ci dadzą ? ;)
    Nie piszę że każdy, wszędzie i zawsze. Piszę o wielu zaobserwowanych
    przypadkach. Moja koleżanka jest kierownikiem w firmie zajmującej się
    sprzątaniem biurowców i banków. Jeżeli chodzi o sprzątkaczki, można
    powiedzieć że w tej firmie wręczenie pracownicy umowy na czas określony to
    prawie jak wręczenie zwolnienia lekarskiego. Znajomy jest właścicielem firmy
    utrzymującej tereny zielone i zajmującej się sprzątaniem osiedli i bloków. W
    jego przypadku dotyczy to ok10 % pracowników. Dostaną umowę na czas
    nieokreślony i znikają na zwolnieniu. Będąc wcześniej zleceniobiorcami lub
    pracując na umowach krótkoterminowych ci sami ludzie wręcz zasługują na
    tytuł pracownika sezonu, mając umowę na stałe nagle stają się kalekami.
    --
    Jackare