PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie pracownika › Re: zwolnienie pracownika
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie pracownika
    Date: Mon, 1 Mar 2010 23:18:57 +0100

    W wiadomości news:hmhc9o$5ia$1@atlantis.news.neostrada.pl ErgoSum
    <n...@n...pl> pisze:

    > Mam mala 2-osobowa firme - swiadcze uslugi. Kilka lat temu zatrudnilem na
    > umowe o prace dziewczyne do pomocy w przyjmowaniu zlecen i do obslugi
    > komputera w mom malym biurze.
    > Niestety od pol roku ta osoba "unika" pracy. Jest na zwolnieniu, mimo ze
    > widze ja jak chodzi w centrum handlowym. Po powrocie ze zwolnienia w
    > ciagu kilku dni idzie na kolejne. Nie stac mnie na drugiego pracownika,
    > a rozmowy z nia nie pomagaja. Twierdzi ze jest chorobliwa i musi
    > chodzic na zwolnienia, a ja bez osoby w biurze nie daje rady.
> [...]
    Kiedy korzystasz z jakiejkolwiek usługi oczekujesz, że usługodawca będzie
    znał się na rzeczy, że będzie kompetentny. Tego samego oczekujesz od
    mechanika, urzędnika, policjanta, sprzedawcy itp.
    Więc dlaczego sam, będąc pracodawcą od kilku lat jeteś lebiegą nie znającą
    absolutnych podstaw(!) prawa pracy??
    A wszystko masz jasno, prosto i krótko w kodeksie pracy. Zadaj sobie,
    leniwcze, odrobinę trudu i chociaż go przeczytaj, nie jest to specjalnie
    trudny w zrozumieniu dokument.

    --
    Jotte