PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie lekarskie -dostarczenie i wypowiedzenie › Re: zwolnienie lekarskie -dostarczenie i wypowiedzenie
    From: "Anna_M" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie lekarskie -dostarczenie i wypowiedzenie
    Date: Wed, 26 Jan 2005 13:01:21 +0100

    zwolnienie musisz dostarczyć do pracodawcy w ciągu 3 dni roboczych a
    pracodawca dostarcza je do ZUS-u mając na to 7 dni ( tzn. ogółem jest na to
    7 dni) czyli ty masz 3 on 4 Zwolnienie wyślij do kadr ale wcześniej zadzwoń
    do pracodawcy. Pracodawca nie może cię zwolnić.A Ty możesz sobie chorować
    180 dni i za zwolnienie lekarskie będziesz dostawał kasę z ZUS