PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie L4 - koniecznie w domu ? › Re: zwolnienie L4 - koniecznie w domu ?
    From: "Agnieszka" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie L4 - koniecznie w domu ?
    Date: Thu, 2 Dec 2004 07:44:04 +0100

    > właśnie wróciłem do domu ze szpitala po (w sumie drobnym) zabiegu i
    mam
    > L4 do końca tygodnia.

    czyli do konca tygodnia nie musisz sie zjawiac w swoim zakladzie pracy

    Ogólnie jutro na pewno nie pójdę do pracy dla swojego
    > dobra. Jednak zastanawiam się nad piątkiem, mają być jakieś szkolenia BHP,
    > nie byłoby źle gdybym był w pracy jeśli dobrze będę się czuł.

    jezeli Cie nie ma w pracy, wtedy pracodawca ma obowiazek w innym terminie
    przeszkolic Cie

    Jak się ma
    > prawo do tego (kodeks pracy, bo mam oczywiscie umowę o pracę) - czy mając
    L4
    > muszę być w domu (nie mogę być w firmie) ? Jeśli poszedłbym do firmy
    > formalnie będąc na zwolnieniu czy ktoś mógłby mieć z tego tytułu kłopoty ?

    w harmonogramie czasu pracy bedziesz mial wpisane L4, jednak gdzies tam w
    papierach bedzie odnotowane ze byles na szkoleniu - pracodawca w razie
    kontroli PIP moze miec wtedy problemy

    > Czy w takim wypadku (rozpatrując tylko sprawy formalne nie moje zdrowotne)
    > lepiej sobie darować pracę już do końca tygodnia, czy mogę pójść w piątek
    do
    > firmy ?
    >
    > Będę wdzięczy za wszelkie opinie, zwłaszcza fachowe :)

    ja dla swojego zdrowia i dobra pracodawcy nie poszla na to szkolenie :)

    pozdrawiam