PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnić pracownika NO PROBLEM 2 › Re: zwolnić pracownika NO PROBLEM 2
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnić pracownika NO PROBLEM 2
    Date: 15 Feb 2003 23:43:32 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    no to sprawa jest i karna i skarbowa i do sadu pracy ;-)
    a kto wie jaka jeszcze ;-)))
    tylko jedno male ale.
    trzeba miec dowody albo swiadkow.

    Jesli wiele osob z tej firmy jest w podobnej do Ciebie sytuacji
    to wiele mozecie, ale jesli _nagle_ wszyscy sie zapra, ze bylo OK,
    40 godzin tygodniowo i wszystko czysto i legalnie, a jak sama juz wiesz
    lewy magazyn wyparowal, i tylko Ty bedziesz sie ,,awanturowac'', to
    tylko sie wstydu najesz, kuupe czasu stracisz, o nerwach nie wspomne.

    Co do godzn pracy, to takiej ilosci godzin KP nie przewiduje ;-).
    Ja sam sie zastanawiam jaką to musisz miec pokrecona sytuacje zyciowa,
    ze sie na to zdecydowalas i w tym wytrwalas.
    Dlatego nie wiem, czy to nie czysty zysk, ze masz okacje sie z tego wyrwac.

    Jesli nie masz dobrego zaplecza do sadzenie sie o swoje, to
    rzuc to w cholere, mozesz tylko zyskac - jak nie pieniadze, to czas...

    pozdrawiam

    romekk