PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnić pracownika NO PROBLEM 2 › Re: zwolnić pracownika NO PROBLEM 2
    From: "dromader" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnić pracownika NO PROBLEM 2
    Date: Fri, 14 Feb 2003 19:14:52 +0100

    nie bede cytowal wszystkiego bo sytuacja jakby "normalna" w naszych
    warunkach i duzo osob ja zna z autopsji.
    na dzien dobry jak juz masz wypowiedzenie to zazadaj rozliczenia nadgodzin
    (podeprzec sie mozna znajomoscia "specyfiki" dzialalnosci firmy czyli
    brzydko mowiac szantazem). radzilbym jednak najpierw pozbierac odpowiednie
    paragrafy zebys wiedziala co pracodawcy grozi za okreslone postepowanie - to
    pomocny argument. druga sprawa, a moze nawet pierwsza, to zabezpiecz sobie
    jakiekolwiek dowody na swoja harowke. jesli zmieknie to bierz tylko gotowke
    a jesli nie to natychmiest doniesienie do PIP i skarbowki. nie wolno
    popuszczac sk...m.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy