PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    From: "Sławek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Date: Thu, 2 Jun 2005 17:08:47 +0200

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:d7n74o$t4j$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Sławek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    >
    > Nie obraź się - ale gdybyś do mnie do firmy przysłał CV na stanowisko
    > 'informatyka', to już jesteś pogrzebany... Przecież nie będę Ciebie uczył
    > podstaw, jak pisanie maila, odpowiadania na listach dyskusyjnych (to
    często
    > podstawe narzędzie administratora - wymiana doświadczeń),
    > czy konfiguracja najczęsciej używanego czytnika
    > mailowego/newsowego (OE). Zimny kubeł na głowę? - bardzo dobrze.
    > Może Ci ta uwaga pomoże w zdobyciu upragnionej pracy...

> [...]

    ???????????????????????????????

    O co Ci chodzi?? Przecież tylko z ciekawości się spytałem o to czy mam
    zamieszczać w CV informację na temat moich studiów czy też nie..Dla Twojej
    informacji w każdym życiorysie zaznaczam jaki kierunek studiów
    ukończyłem...A jeśli chodzi o grupy dyskusyjne i inne tego typu sprawy, o
    których wspomniałes, to na prawde nie rozumiem dlaczego się tak do tego
    doczsepiłeś....Niektórzy szukają dziury w całym....I wcale nie wylałeś na
    mnie zimnego kubła, bo tak na prawdę wypowiedź ta zupełnie nie miała
    sensu.......I jeszcze coś...Gdybym nie umiał zrobić "konfiguracjI
    najczęsciej używanego czytnika mailowego/newsowego (OE)." , to jak według
    Ciebie odpowiadałbym i zamieszczał tematy na grupie??????