PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu o rachmistrzach spisowych › Re: znowu o rachmistrzach spisowych
  • Data: 2002-05-29 18:29:01
    Temat: Re: znowu o rachmistrzach spisowych
    Od: "666" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    A niby jak mieliby się przyznać albo nie przyznać???
    Masz do wyboru wpisać im "praca na własny rachunek" albo "pracownik najemny w
    sektorze prywatnym" i tyle...
    Dzek

    > sam jestem rachmistrzem i uwazam ze to bzdety, pytania w sumie nie wnosza nic
    nowego, jesli mielibysmy porzadek w urzedach nie trzeba by bylo tego robic.
    > nie spotkalem sie jeszcze z przypadkiem aby mi sie ktos przyznal do pracy na
    czarno. wiec teoretycznie spis nie powinien wniesc niczego nowego ...
    > druga sprawa - znam ludzi ktorych spisuje i wiem, ze sporo tego co mi podaja nie
    jest zgodne ze stanem faktycznym, pomimo tego musze wpisywac to co mi podaja - taki
    moj obowiazek.