PracaGrupypl.praca.dyskusje › znalazl ktos prace przez pl.praca.szukana?

  • 1. Data: 2003-09-26 20:36:53
    Temat: znalazl ktos prace przez pl.praca.szukana?
    Od: "Agalay" <w...@A...poczta.onet.pl>

    Tak się zastanawiam, czy wysyłanie tam ogłoszeń ma sens?! Czy w dobie
    wysokiego bezrobocia pracodawcy czytają wogóle oferty "pracowników"? Jak dla
    mnie to większość daje ogłoszenie i czeka na setki ofert, potem wybiera
    młodego, doświadczonego, najtańszego :) kandydata..
    Jakie są Wasze przemyślenia na ten temat?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-26 23:38:18
    Temat: Re: znalazl ktos prace przez pl.praca.szukana?
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Agalay" <w...@A...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bl288u$3i1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > młodego, doświadczonego, najtańszego :) kandydata..
    > Jakie są Wasze przemyślenia na ten temat?
    Kurcze, to pytanie pojawia sie na grupie srednio raz w tygodniu.
    Przeciez to nie boli - sprobuj!
    Ja dalem prace 2 osobom, ktore znalazlem na pl.praca.szukana, wiec 2
    odpowiedzi twierdzace juz jakby masz ;-)
    Od pytania pracy nie znajdziesz - sprobuj napisac, moze sie uda. Jak nie
    sprobujesz, napewno nikt Cie na pl.praca.szukana nie znajdzie ;-)

    Mniej pytan, wiecej dzialania. Powodzenia!

    PiotrG

  • 3. Data: 2003-09-27 08:06:52
    Od: "Agalay" <w...@A...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PiotrG" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Przeciez to nie boli - sprobuj!

    Próbowałam już kilka razy, ale w sumie to nie szukam pracy "na gwałt" bo
    studiuję.
    > Ja dalem prace 2 osobom, ktore znalazlem na pl.praca.szukana, wiec 2
    > odpowiedzi twierdzace juz jakby masz ;-)

    Super, byle więcej takich pracodawców!
    A ze do archiwum nie zaglądnęłam, przyznaję, mój błąd, bo pytanie zadałam
    dość impulsywnie... ;)
    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2003-09-27 10:33:13
    Od: "BaM" <N...@k...chip.pl>

> [...]
    > młodego, doświadczonego, najtańszego :) kandydata..
    > Jakie są Wasze przemyślenia na ten temat?

    Przez trzy miesiące ogłaszanie dostałam propozycje przedstawiciela
    handlowego(choć wyraźnie zaznaczyłam, że mnie to nie interesuje w
    ogłoszeniu) i propozycję pracy na czarno w Splicie przez 3 miesiące.
    Jeszcze ciekawsze wyniki osiągnęłam dając ogłoszenie do GW.
    Zostało potraktowane jako anons towarzyski delikatnie mówiąc ;).
    Nie wiem doprawdy co jest tak seksownego w szukaniu pracy biurowej...