PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inżynier a Magister

  • 1. Data: 2003-09-26 17:02:31
    Temat: Inżynier a Magister
    Od: "eggo" <p...@N...gazeta.pl>

    Na grupie przewinęło się już kilka wątków czy warto
    studiować dalej - tzn. robić magisterkę.
    Ale chyba nigdzie nie został napisane
    czy tytuł magistra inżyniera lub inżyniera - różnicuje później uposażenie -
    przeklada się na jakieś wartości wymierne ($$) :), nie chce mi sie wierzyć
    dlatego pytam., w prywatnych firmach pewnie nie, więc czy w ogóle??

  • 2. Data: 2003-09-26 19:18:53
    Temat: Re: Inżynier a Magister
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "eggo" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > przeklada się na jakieś wartości wymierne ($$) :), nie chce mi sie wierzyć
    > dlatego pytam., w prywatnych firmach pewnie nie, więc czy w ogóle??

    Nie wiem jak w Polsce, ale w Holandii jest roznica, jakies 500 euro
    na miesiac.

    Misiek

  • 3. Data: 2003-09-26 20:00:15
    Od: "Witek" <wiriales@no spam o2.pl>

    Użytkownik "Misiek" <g...@s...nl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem jak w Polsce, ale w Holandii jest roznica, jakies 500 euro
    > na miesiac.

    500 euro....samą tą różnicę chciałbym zarabiać z moim mgr-inż. :(

    Taka Polska właśnie !

    Pzdr. Witek