PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana pracy › Re: zmiana pracy
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zmiana pracy
    Date: 25 Apr 2003 15:59:05 -0700

    z...@p...onet.pl writes:

    > Dzieki ale post mial na celu nie uswiadomienie mi czy JEJ ze ma rozum, ale
    > podjecie konkretnej decyzji - byc moze takiej z ktora ktos juz kiedys sie
    > zmagal. Fakt, to sa trudne decyzje i powinno sie je podejmowac samemu. Chodzilo
    > mi raczej o pomoc w rozstrzygnieciu tego problemu z uwzglednieniem wszystkich
    > za i przeciw. Stad cala ta historia. Ale skoro kazdy ma rozum, to po co w ogole

    ale jak tutaj ktos moze uwzglednic wszystkie "za i przeciw" - jak tych
    nie znamy? ani wiemy, w jakiej firmie pracuje teraz i jak dokladnie ja
    szef traktuje, czy slowny etc - ani nie wiemy, od jakiej firmy dostala
    propozycje, co wchodzi w sklad jej obowiazkow, jaka dostanie umowe
    etc..

    jedyne wiec co ludzie ci tutaj powiedza, to ogolne pitu-pitu na
    podstawie li tylko doswiadczen wlasnych. cos ci to konkretnego da,
    poza utwierdzeniem cie badz jej, juz w jakiejs wybranej opcjii?

    czy tez moze chodzi ci o typowe pocieszenie, bo w grupie razniej?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net