PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana pracy › Re: zmiana pracy
    From: c...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zmiana pracy
    Date: 25 Apr 2003 13:21:46 +0200

    Decyzja jest ciezka. Ja to widze tak: mowisz ze w obecnej firmie nie ma
    perspektyw rozwoju, dlaczego? Skoro usamodzielnila sie i zaczela przejmowac
    obowiazki osob, a nawet prowadzic ksiegowosc - to to jest rozwijajace. Zawsze
    przeciez moze poprosic szefa skoro daje jej tyle rzeczy do zrobienia o wyslanie
    na kursy doszlalajace, np. na glownego ksiegowego. Podwyzke jej proponuje
    znaczna wiec na kurs tez go bedzie stac. Skoro dyrektorowi zalezy na tym zeby
    zostala to dziewczyna ma szanse wynegocjowac dla siebie korzystniejsze warunki
    pracy. Praca 10-12 godzin.. no coz obecnie to czesto sie zdarza, jeden pracuje
    za 3 i to o dziwo jest norma. Ja pracuje w nowej pracy od tygodnia i jeszce sie
    nie zdarzylo wyjsc punktualnie po 8 godzinach pracy. Jesli chodzi o duze firmy
    to tez zalezy na co trafi. Moze byc to rozwojowe a moze nie byc. Na swoim
    przykladzie moge powiedziec ze pracuje w duzej firmie, w dziale finansowym i
    co..? - od rana do wieczora pisze pisma o umorzenie odsetek, o nie ciaganie
    firmy po sadach, zalatwiam papierkowe sprawy - dla mnie to nie jest w ogole
    rozwijajace. W poprzedniej duzo mniejszej zajmowalam sie cala ksiegowoscia i
    wiele sie nauczylam, a to co w obecnej pracy jest moim glownym obowiazkiem, w
    poprzedniej bylo jedynie dodatkiem. Takze zalezy od tego co jej obiecuja jako
    rozwojowe w nowej firmie. Zeby pozniej nie stala sie jedna z szarych kobiet z
    administracji piszacych pisma i odbierajacych telefony. Wybor nalezy do Twojej
    znajomej.. nie takiej biednej jesli przyjmie oferowana jej podwyzke ;-))

    pozdrawiam slonecznie
    clodine