PracaGrupypl.praca.dyskusjezlosliwosc losu › Re: zlosliwosc losu
  • Data: 2004-05-05 18:16:02
    Temat: Re: zlosliwosc losu
    Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zależy od ludzi. Jedna z par moich znajomych zaczęła tak już parę
    > miesięcy po ślubie. Minęło parę lat i są nadal dobrym małżeństwem (IMHO)

    zgadzam sie, duzo zalezy tutaj od ludzi, jak zreszta w kazdej sytuacji

    > Zdarzają się też niestety przypadki paskudne ale jak już napisałem to
    > zależy od ludzi. Trzeba po prostu się zastanowić czy związek przetrwa
    > takie coś. IMHO jeśli nie to właściwie co to za związek...

    wiesz, zeby budowac, rozwijac zwiazek potrzeba czasu, na dodatek wspolnie
    spedzanego czasu, a w ukladzie "malzenstwo weekendowe" ten warunek nie jest
    spelniony, wiec bardzo trudno jest stworzyc COS trwalego ... no ale to juz
    dyskusja na inna grupe ;-)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    /-