PracaGrupypl.praca.dyskusjezgodnr z prawem? › Re: zgodnr z prawem?
  • Data: 2004-05-21 15:45:56
    Temat: Re: zgodnr z prawem?
    Od: "gervee" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Metsa" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c8kc6o$ldj$1@news.onet.pl...

    > Daj sobie spokój z ta firmą. To jest polskie podejście do cięcia kosztów i
    > oszczędności-czyli niepełnosprawny "ekonomicznie" to jest pewnie Prezes
    tej
    > firmy.
    >
    > Olej ekonomicznego "kalekę" to nie miejsce dla Ciebe
    > Pozdrawiam
    > Dimitre

    Nie myślę o pracy w tej firmie ale odwiedzam jej stronę WWW i czasem zdarza
    mi się spojrzeć w ogłoszenia związane z pracą. I co ciekawe praktycznie
    każde ogłoszenie to "niepełnosprawni-sprawni". Nie mam nic przeciw .. ale
    dyskwalifikowanie ludzi z powodu ich sprawności? Toż to paranoja... ale jak
    widać "rzeczywistość ekonomiczna" w Polsce odbiega trochę od normalności ;).

    Rafał