PracaGrupypl.praca.dyskusjezgodnr z prawem? › Re: zgodnr z prawem?
  • Data: 2004-05-21 08:09:05
    Temat: Re: zgodnr z prawem?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/21/2004 9:47 AM, Metsa wrote:

    > Użytkownik "gervee" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zatrudniania

    > Daj sobie spokój z ta firmą. To jest polskie podejście do cięcia kosztów i
    > oszczędności-czyli niepełnosprawny "ekonomicznie" to jest pewnie Prezes tej
    > firmy.

    http://www.pupradom.pl/?rejestr=1&id=285&idr=113

    w ww. linku nawet operator maszyn kamieniarskich (nie jest to lekka
    praca) powinien mieć zdaniem pracodawcy grupę inwalidzką.

    Co ciekawe ustawodawca załozył, że osoba z grupą inwalidzką nie może np.
    adoptowac dziecka - ciekawe, prawda? - może wykonywać ciężką pracę, a
    nie może utrzymywać i wychowywac dziecka.

    PZdr: Catbert