PracaGrupypl.praca.dyskusjezgoda na urlop › Re: zgoda na urlop
  • Data: 2012-04-09 10:44:15
    Temat: Re: zgoda na urlop
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-08 18:18, Lemat pisze:

    > flaszka? i zapewnić zastępstwo?

    A jeśli nie ma nikogo na zastępstwo (jednoosobowe stanowisko pracy)
    Pracodawca w wielkim bólem daje tydzień wolnego w roku (w sumie wtedy
    cała firma idzie na urlop) a reszta z problemami i zazwyczaj połowa
    urlopu wypłacona w kasie.
    Robię co mogę żeby "zapewnić ciągłość" ale człowiek jest tylko
    człowiekiem i czasem też choruje (wtedy firma "leży i kwiczy"). Czy
    pozostało mi tylko domaganie się podwyżki? :-)

    PS. Były obiecanki cacanki o modernizacji narzędzi pracy ale przez 2
    lata nic z tego nie wyszło. Wszystko było pięknie dopóki nie podpisałem
    stałej umowy. Od tego czasu z jednej strony beton a z drugiej elastyczny
    pracownik dbający o firmę :-)