PracaGrupypl.praca.dyskusjezdjecie w CV › Re: zdjecie w CV
    From: "Simmias" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zdjecie w CV
    Date: Wed, 26 Nov 2003 14:25:53 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@gate2.necik.pl

    Łel, Łel, Łel....

    Ja raczej skłaniałbym się do niewkleania zdjęcia do curriculum vitae, bo to
    nie wygląda tam fajnie i zajmuje dużo miejsca. Ja w każdym razie nie wklejam
    (tylko że aktualnie jestem bez pracy co może poważać trochę wiarygodność).

    Ciekaw byłbym jaka jest opinia osób z fimr rekrutujacych. Oczwiście, że
    miejsce wklejenia fotki nie poprawi Twojego CV, ale przy tym bezrobociu
    ludzie łapią już schizy różne...

    Wiem, że na tzw. "świecie" ludzie nie załączają fotografii paszportowej pt.
    lewe ucho itd, tylko normalne pogodne zdjęcie w stroju formalnym. Ale to
    pewnie zalezy od kaprysów HR-owca (HR-ówki).

    Piszcie, będę śledził dyskusję!
    pozdrawiam,
    Grzegorz

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wklej zdjecie do cv, gdzies obok danych osobowych. Paietaj zeby bylo to
    > zdjecie podobne do tego, ktore masz w dowodzie, paszporcie, legitymacji
    itp.
    > Tylko niech to nie bedzie cos z obiaku u babci w niedziele, albo urodzin u
    > kuzynki (nie zartuje, ale to czesto sie zdarza)
    >
    > Zeby mail nie byl duzy, po prostu zadbaj zeby zdjecie bylo w formacie
    > JPG/JPEG i wtedy jest to normalny rozmiar (10kb w ta czy w ta, to bez
    > roznicy). Nie powinno sie wysylac zdjec w formacie BMP bo sa bardzo
> [...]
    .fm> napisał w