PracaGrupypl.praca.dyskusjezdjecia do ofert o pracę › Re: zdjecia do ofert o prace^
    From: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zdjecia do ofert o prace^
    Date: Sun, 14 Oct 2007 19:30:07 +0100

    fotografik online wrote:
    > witam
    > Interesuje mnie temat zdje^c do^(3)?czanych do ofert o prace^. W jakim stopniu
    > wp^(3)ywaja one na decyzje pracodawcy o wyborze pracownika?

    Ja wolę dostawać CV bez zdjęcia. Jeśli już widzę zdjęcie to oczekuję, że
    będzie to chociaż skan typowego zdjęcia legitymacyjnego.

    Zdjęcie w CV nie wpłynęło jeszcze nigdy u mnie pozytywnie na ocenę
    kandydata, wpłynęło natomiast kilkakrotnie negatywnie (zwłaszcza źle
    wklejone, złej jakości, zbyt duże w stosunku do innych informacji, do
    góry nogami (!) etc). Z drugiej jednak strony nigdy nie podjąłem decyzji
    zatrudnić/nie zatrudnić bazując na zdjęciu.

    W swoim CV nigdy bym zdjęcia nie wkleił, chyba że kandydowałbym do roli
    aktora/modela itp ale wtedy nie użyłbym Twoich rozpikselowanych zdjęć ze
    smugami.

    > Pytam bo
    > pomysla^(3)em aby wykonywac czy raczej retuszowac zdjecia us^(3)ugowo z
    > dostosowaniem wygladu osoby do oczekiwan~ pracodawcy

    A jak już pracodawca zaprosi Twojego klienta na rozmowę kwalifikacyjną
    to mu też wygląd "dostosujesz"?

    ATSD to mam nadzieję, że pracodawców mających jakieś oczekiwania co do
    wyglądu pracowników jest już bardzo mało.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski