PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: zbędny matematyk-informatyk? - inne spojrzenie na problem

  • 1. Data: 2004-02-13 12:24:47
    Temat: Re: zbędny matematyk-informatyk? - inne spojrzenie na problem
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dnia 2004-02-11 22:59, Użytkownik TJ napisał:

    >zgadzam się. Mam znajomą, która jako programistka na stażu zarabia
    >500zł. Teraz bardzo chce zostać właśnie nauczycielką, bo za połowę czasu
    >w pracy obecnej dostanie drugie tyle jako nauczycielka.

    Czy nauczyciele informy są pod ochroną i nie zakłada się im koszy na głowę,
    nie bije, nie wyzywa wulgarnie, itp ???

    Marek

  • 2. Data: 2004-02-14 09:02:35
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    Dziwne - jako nauczyciel informatyki zarabiałem kilka razy mniej na godzinę
    niż teraz jako programista. W dodatku uczyć 8 godzin dziennie się nie da,
    a programować - jak najbardziej.

    > Czy nauczyciele informy są pod ochroną i nie zakłada się im koszy na głowę,
    > nie bije, nie wyzywa wulgarnie, itp ???

    Mi nie zakładali.

    T.

  • 3. Data: 2004-02-14 18:09:38
    Od: Piotr Krukowiecki <p...@D...ii.uj.edu.pl>

    W artykule <c0ifmf$et3$1@inews.gazeta.pl> Marek napisał(a):
    > Czy nauczyciele informy są pod ochroną i nie zakłada się im koszy na głowę,
    > nie bije, nie wyzywa wulgarnie, itp ???

    Oczywiscie. Bo jak im podskoczysz, to shakuja ci komputer i wszystkie
    dziewczyny beda sie z ciebie smialy, zes lamer.

    --
    Piotrek (@ ~) | Odpowiadajac usun
    Cvbge@irc | DELETE