PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pożyczki na działalność gospodarczą

  • 1. Data: 2004-02-13 13:17:02
    Temat: Pożyczki na działalność gospodarczą
    Od: e...@p...onet.pl

    Cześć dzisiaj mam następujący problem i mam nadzieję, ze jak zwykle uzyskam tu
    wyczerpującą odpowiedź mianowicie:
    jaka jest procedura otrzymania kredytu na działalność gospodarczą (jego
    wysokość, zabezpieczenia terminy spłaty i odsetki)
    a i może odpisze mi ktoś kto zakładanie małego sklepu pow ~30m z odzieżą
    najlepiej ma już za sobą? Właśnie przymierzam się do czegoś swojego a pomocne
    będą wszelkie informacje najlepiej czerpane u źródła ;).