PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrudnienie a wlasna dzialalnosc

  • 1. Data: 2005-03-17 19:56:47
    Temat: zatrudnienie a wlasna dzialalnosc
    Od: marxio <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Firma chce mnie przyjac na informatyka, ale wolalbym uruchomic jakas wlasna
    dzialalnosc i serwowac fakturki nie tylko tej firmie, ale i wielu innym.
    Wacham sie (a moze nie znam roznic :) pomiedzy:
    - firma, a
    - dzialalnoscia gospodarcza

    Czy ktos w tej kwestii moglby sie wypowiedziec ? Roznice pomidzy tymi dwoma -
    jakie maja zalety i wady ?

  • 2. Data: 2005-03-17 20:04:22
    Temat: Re: zatrudnienie a wlasna dzialalnosc
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 17 Mar 2005 20:56:47 +0100, marxio
    <a...@p...onet.pl> zakodował:

    >Czy ktos w tej kwestii moglby sie wypowiedziec ? Roznice pomidzy tymi dwoma -
    >jakie maja zalety i wady ?

    A czym się różni czerwony samochód od Fiata?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-03-18 11:24:54
    Temat: Odp: zatrudnienie a wlasna dzialalnosc
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    -a co na to potecialny pracodawca ?
    -jaka kwote na fakture ?

    rafal

  • 4. Data: 2005-03-18 23:20:06
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

> [...]
    > wlasna dzialalnosc i serwowac fakturki nie tylko tej firmie, ale i
    > wielu innym. Wacham sie (a moze nie znam roznic :) pomiedzy:

    Bezpiecznie kosztem mniejszych dochodów.

    > - dzialalnoscia gospodarcza

    Dużo większe możliwości finansowe kosztem wszytkich spraw socjalnych,
    możliwości wpadnięcia w tarapaty (finansowe i np. z powodu
    odpowiedzialności prawno-podatkowej), większej ilości pracy...

    > Czy ktos w tej kwestii moglby sie wypowiedziec ? Roznice pomidzy
    > tymi dwoma - jakie maja zalety i wady ?

    Co kto lubi. Ja wolę drugie.

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl