PracaGrupypl.praca.dyskusjezatrudnianie małżonka › Re: zatrudnianie małżonka
  • Data: 2002-08-24 15:00:07
    Temat: Re: zatrudnianie małżonka
    Od: " Yattaman" <y...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz M. Krupiński (tekkdevil)" <S...@U...NET> napisał
    w wiadomości news:ak86km$mcd$1@news2.tpi.pl...

    > "Michał Pawlak" <m...@p...fm> wrote in message
    > stanowisko
    >
    > Osoba prowadzaca dzialalnosc gospodarcza nie moze zatrudnic nikogo, w
    > stosunku do kogo posiada stosunek alimentacyjny, tzn. wspolmalzonka,
    > dziecka, rodzica etc.

    Zapytam przy okazji -

    Jeśli dajmy na to, chciałbym zatrudnić rodzica, z tego wynika, ze nie
    mogę, ale gdybym np. był właścicielem firmy, a szefem byłby np. sąsiad,
    osoba dla mnie formalnie zupełnie obca i on by zatrudnił, jako szef,
    mojego rodzica ? Czy taki ukłąd moze być ? Czy to się da w miarę łatwo i
    legalnie zrobić ?
    Bardzo mnie to interesuje.

    --
    Y.