PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaświadczenie o niekaralności

  • 1. Data: 2006-03-27 19:25:21
    Temat: zaświadczenie o niekaralności
    Od: "DS" <s...@t...wp.pl>

    Potrzebuję takiego zaświadczenia do pracy, czy mozna je uzyskać
    korespondencyjnie, bo do najbliższego punktu KRK mam ponad 100 km? Jesli
    tak, to jak to zrobić?

  • 2. Data: 2006-03-28 12:16:33
    Temat: Re: zaświadczenie o niekaralności
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    DS napisał(a):
    > Potrzebuję takiego zaświadczenia do pracy, czy mozna je uzyskać
    > korespondencyjnie, bo do najbliższego punktu KRK mam ponad 100 km? Jesli
    > tak, to jak to zrobić?

    a co Ci powiedzieli w najbliższym KRK, kiedy do nich zadzwoniłes?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-04-04 15:25:22
    Od: "DS" <s...@t...wp.pl>

    Ile czasu od wydania takie zaświadczenie jest ważne?

  • 4. Data: 2006-04-04 15:29:35
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0u35n$c0q$1@atlantis.news.tpi.pl>
    DS <s...@t...wp.pl> pisze:

    > Ile czasu od wydania takie zaświadczenie jest ważne?

    Do czasu, aż zostaniesz ukarany ;-)

    A poważnie.
    IMHO nie ma czegoś takiego jak ważność zaświadczenia o niekaralności.
    Zazwyczaj urzędy, firmy, banki żądają takich zaświadczeń z datą wydania nie
    dalszą niż xx.xx.xx.
    I data ta może być różna w zależności od wymagań tych instytucji.
    To tak jak z odpisem KRS - jedni chcą nie starszy, niż sprzed miesiąca, inni
    zadowalają się takim sprzed 3 miesięcy, a jeszcze innym wystarczy odpis
    sprzed pół roku.

    --
    Nixe