PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasiłek z Urzędu Pracy

  • 1. Data: 2004-01-11 21:37:22
    Temat: zasiłek z Urzędu Pracy
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam.
    Mam zapytanie dotyczące zasiłku, który decyzją UP przyznano mi w wysokosci
    503 zł, tymczasem na wyciągu bankowym widnieje przelew w wysokości 184 zł, i
    nie mam pojęcia skąd ta różnica?! Czy ktoś z Was miał może podobną sytuację?

    Dziękuję z góry za odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    Aurore

  • 2. Data: 2004-01-11 21:57:40
    Temat: Re: zasiłek z Urzędu Pracy
    Od: "a&e" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Mam zapytanie dotyczące zasiłku, który decyzją UP przyznano mi w wysokosci
    > 503 zł, tymczasem na wyciągu bankowym widnieje przelew w wysokości 184 zł,

    a moze to jest naleznosc za dni z uplywajacego miesiaca, tzn. jesli
    przyznano Ci
    zasilek np. od 20 grudnia to pierwsza kwota, ktora otrzymasz bedzie za 12
    dni,
    nastepne beda opiewac za pelne miesiace (rozumiem ze o zasilek dla
    bezrobotnych
    chodzi), a ostatni z naleznych Ci zasilkow bedzie za 19 dni ...
    Uprzedzam ze moge sie mylic, najlepiej sama policz czy ta kwota to naleznosc
    za dni miesiaca w ktorym sie zarejestrowalas.

    pozdrawiam
    Ewa

  • 3. Data: 2004-01-11 22:30:13
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Użytkownik "a&e" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    naleznosc
    > za dni miesiaca w ktorym sie zarejestrowalas.

    Dzieki za odpowiedz, zastanawialam sie nad tym, ale zarejestrowalam sie z
    data 12., a wplyw nastapil 16. nastepnego miesiaca.
    Chyba najlepiej jak pojde to osobiscie wyjasnic :(
    Pozdrawiam
    Aurore

  • 4. Data: 2004-01-12 00:04:48
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    > ale zarejestrowalam sie z
    > data 12., a wplyw nastapil 16. nastepnego miesiaca.
    > Chyba najlepiej jak pojde to osobiscie wyjasnic :(

    Witam,

    Szkoda czasu i zdrowia na niepotrzebne wizyty w urzędzie pracy.

    Zasiłek dla bezrobotnych jest wypłacany za miesiące kalendarzowe, a prawo do
    zasiłku nabywa się dopiero po 7 dniach od zarejestrowania.

    Kwota, jaką otrzymałaś, to zasiłek za kilkanaście dni, jakie pozostały do
    końca miesiąca, w którym się zarejestrowałaś. W następnym miesiącu otrzymasz
    zasiłek za pełny miesiąc.

    Pozdrowienia

    wa

  • 5. Data: 2004-01-12 13:21:30
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Kwota, jaką otrzymałaś, to zasiłek za kilkanaście dni, jakie pozostały do
    > końca miesiąca, w którym się zarejestrowałaś. W następnym miesiącu

    Dzieki za odpowiedz, za pewne tak bylo.
    Pozdrawiam,
    Aurore

  • 6. Data: 2004-01-12 16:59:32
    Od: "Jurek H." <h...@o...pl>

    na pewno tak jest sam to już przerabiałem
    pozdr...