PracaGrupypl.praca.dyskusjezasilek po powrocie z zagranicy?? › Re: zasilek po powrocie z zagranicy??
  • Data: 2006-08-01 12:17:40
    Temat: Re: zasilek po powrocie z zagranicy??
    Od: "raffa69" <r...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Tarczoń napisał(a):
    > jak zasluzyla na polski zasilek, to go dostanie (w ciagu ostatnich 18
    > m-cy zarobila w polsce przez min. 12 m-cy wiecej lub dokladnie tyle ile
    > wynosi min. wynagrodzenie)
    > Jak zasluzyla na angielski, to moze go tez otrzymywac w PL, ale to juz
    > musi sie chyba twe dziewcze samo dowiadywac w EN :)
    >
    > Pozdrawiam...

    no wlasnie tak myslalem :-) jest juz prawie rok w uk i na to wyglada ze
    nie przysluguje jej zasilek tutaj(od dzis minus 18 miesiecy wychodzi
    luty 2005 a od lutego do momentu wypowiedzenia pracy i wyjechania do uk
    wyszlo 8 miesiecy).
    myslalem ze jest moze jakis legalny "trick" ktory mozna by zastosowac i
    dostac ten zasilek.bo nieraz przeciez tak bywa,ze czlowiek o waznych
    rzeczach dowiaduje sie z trzeciej reki a nie od urzednika ktory
    teoretycznie po to jest tym urzednikiem zeby czlowiekowi pomoc a nie na
    zadane pytanie odpowiedziec alá "spierdalaj,nie chce mi sie tu
    pracowac ale musze i dlatego nie powiem ci nic!!" :-))