PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasilek dla absolwenta.

  • 1. Data: 2004-06-21 12:42:04
    Temat: zasilek dla absolwenta.
    Od: "..::TOMI::.." <g...@z...mm.pl>

    Witam!
    czy po ukonczeniu szkoly sredniej (LO) przysluguje mi zasilek dla
    bezrobotnych?
    do czasu podjecia studiow?
    pzdr.

  • 2. Data: 2004-06-21 13:04:46
    Temat: Re: zasilek dla absolwenta.
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-06-21 14:42, Użytkownik ..::TOMI::.. napisał:
    > Witam!
    > czy po ukonczeniu szkoly sredniej (LO) przysluguje mi zasilek dla
    > bezrobotnych?
    > do czasu podjecia studiow?

    na szczęście nie

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-06-21 14:25:24
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > na szczęście nie

    tja..., zasilek po szkole..... za dobrze by bylo ;)
    choc kiedys .. do konca lutego 1996 taki zasilek byl w wys 28% sredniej
    krajowej
    i przyslugiwal do momentu utratu statusu absolwenta, prawo do niego nabywalo
    sie
    po 3 mies od daty rejestracji

    Jean