PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki programistów

  • 1. Data: 2002-05-21 12:20:11
    Temat: zarobki programistów
    Od: "r@v" <r...@p...pl>

    Witam,

    Chciałbym wiedzieć ile we Wrocławiu (w innych regionach Polski zresztą też)
    zarabiają programiści aplikacji internetowych. Jeżeli ktoś z Was się
    orientuje to proszę np. o przedziały kwotowe netto (bo wiadomo
    "programista"-programiście nie równy i te zarobki mogą być różne).

    Będe wdzięczny za informacje...

    Pozdrawiam,
    rg

  • 2. Data: 2002-05-21 13:25:55
    Temat: Re: zarobki programistów
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Śląsk od 1000 do 1500 netto ......

    Wrangler

  • 3. Data: 2002-05-21 14:01:45
    Od: "Mirosław Pragłowski" <p...@i...pl>

    > Śląsk od 1000 do 1500 netto ......
    Pod warunkiem że znajdziesz prace :((

    Mirek

  • 4. Data: 2002-05-21 15:00:30
    Od: "diquial" <d...@w...pl>

    Warszawa: 3 - 3,5 tysiąca.
    diquial

  • 5. Data: 2002-05-21 15:20:18
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Pod warunkiem że znajdziesz prace :((

    Dokładnie, co jest tu szczytowym osiągnięciem !!!

    Wrangler

  • 6. Data: 2002-05-21 17:41:00
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    >Dokładnie, co jest tu szczytowym osiągnięciem !!!

    O Qzwa. A znajomi (od teraz juz niepoinforowani znajomi)
    twierdza, ze trzeba pryskac z polski wsch. na Slusk
    bo tam bedzie eldorado - dolina krzemowa niemiecko-polska
    (duzo tansza dla Niemcow sila robocza).

  • 7. Data: 2002-05-21 18:17:30
    Od: "Jacek" <1...@w...pl>

    Użytkownik "Mike G." <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O Qzwa. A znajomi (od teraz juz niepoinforowani znajomi)
    > twierdza, ze trzeba pryskac z polski wsch. na Slusk
    > bo tam bedzie eldorado - dolina krzemowa niemiecko-polska
    > (duzo tansza dla Niemcow sila robocza).

    To, że ze znaleźeniem pracy jest ch@#$@$, to się zgodzę,
    ale zarabki programisty aplikacji internetowych, a za takiego uważam osobę,
    która
    wykorzystuje w swojej pracy standardy Oracle, Java, ASP, PHP, + porządana
    znajomość
    UNIX, serwery Apache, serwer apilkacyjny Tomcat itp. to wymienioną wcześniej
    kwotę spokojnie razy 3-4.
    Jeżeli ktoś przez aplikacje internetowe rozumie robienie stron www, które
    obecnie wykonują
    co zdolniejsi uczniowie gimnazjów to się zgodzę ;-)
    Jacek

  • 8. Data: 2002-05-21 18:39:44
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Jacek <1...@w...pl> nam wciska, że:
> [...]
    > obecnie wykonują
    > co zdolniejsi uczniowie gimnazjów to się zgodzę ;-)

    całkowita racja, no może nie 3-4 razy tyle, ale 2-3 razy tyle.
    oczywiście zależy komu co się trafiło, ale myślę, że 3-4 razy
    tyle, to można dostać po jakimś czasie, albo mając doświadczenie,
    to znaczy większe doświadczenie.

    --
    yoshi[at]aip.pl --> http://globaleconomy.pl <--
    Wiedza jest nasza twierdza, im wiecej wiemy tym trudniej nas pokonac

  • 9. Data: 2002-05-21 21:43:26
    Od: "Shuwar" <s...@p...onet.pl>

    Szczecin
    1200 - 1500 zł

    (programista aplikacji internetowych: JSP + JavaBeans+AS/400)

  • 10. Data: 2002-05-21 21:59:49
    Od: "Zloty" <s...@t...iem.pw.edu.pl>

    wawa
    3-6 tys