PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypadek w drodze do pracy

  • 1. Data: 2002-05-21 09:07:15
    Temat: wypadek w drodze do pracy
    Od: "Monika Zając" <m...@i...pl>

    Mam mały problem czy ktoś mógłby mnie oświecić jaka jest procedura
    postepowania w przypadku wypadku w drodze do pracy. Jakie dokumentyu musi
    dostarczyc mi pracownik, a jakie ja muszę mu na tę okolicznośc sporządzić.
    Milówka
    Dzięki za pomoc!

  • 2. Data: 2002-05-21 20:53:14
    Temat: Re: wypadek w drodze do pracy
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > dostarczyc mi pracownik, a jakie ja muszę mu na tę okolicznośc sporządzić.

    Po pierwsze nigdy nie wpadaj w panikę.Chcesz coś z BHP to w wyuszukiwarce onet
    lub wp klinij BHP i masz wszystko.

    Agencja Usług BHP BHP-EKSPERT
    http://bhp.org.pl/
    http://www.bhpekspert.istore.pl/