PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomocy !!

  • 1. Data: 2002-05-21 12:46:15
    Temat: Pomocy !!
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich.
    Jestem studentem informatyki i wybieram sie na specjalność Systemy Wspomagania
    Decyzji i mam pytanie: jak jet z pracą po tym kierunku,czy jest sens sie w to
    zagłębiac,czy moze wybrac coś innego.
    POMOCY!!!!!

  • 2. Data: 2002-05-21 18:22:15
    Temat: Odp: Pomocy !!
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    ----------
> [...]
    Wspomagania
    > Decyzji i mam pytanie: jak jet z pracą po tym kierunku,czy jest sens

    Noooo taaaak - to trudna decyzja.

    (nie mogłem się powstrzymać)

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###

  • 3. Data: 2002-05-21 21:39:47
    Temat: Re: Pomocy !!
    Od: "Shuwar" <s...@p...onet.pl>

    > Jestem studentem informatyki i wybieram sie na specjalność Systemy
    Wspomagania
    > Decyzji i mam pytanie: jak jet z pracą po tym kierunku,czy jest sens sie w
    > zagłębiac,czy moze wybrac coś innego.

    To bardzo wąska specjalizacja. Jeśli nie chcesz mieć problemów z pracą -
    wybierz programowanie, sieci komputerowe ale nie SWD

    Shuwar