PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki początkującego analityka/informatyka › Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
  • Data: 2008-09-20 20:09:46
    Temat: Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
    Od: M <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kapsel napisał:

    > Ceny mieszkań zapewne też nie są tu bez znaczenia.

    No wlasnie, mi proponowali 9tys.zl brutto w firmie outsourcingowej w
    branzy finansowej w Krakowie, ale odmówiłem. Mam 6tys. brutto u siebie i
    dodatkowo z 500-1000zl z delegacji zagranicznych. Nie jestem
    informatykiem. Ceny mieszkan i najmu w Krakowie to porazka w porownaniu
    z moim kochanym miastem, jakies 50% drozej w Kraku generalnie.