PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki netto i brutto czy mi ktos pomoze? › Re: zarobki netto i brutto czy mi ktos pomoze?
  • Data: 2005-03-01 22:51:42
    Temat: Re: zarobki netto i brutto czy mi ktos pomoze?
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (Larek, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > Użytkownik "pola" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tu znajdziesz kalkulator, który pomoże Ci w obliczeniach:
    > http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/podatkowy/

    Rany, pomóżcie i mnie. Też mam zlecenie, nie jestem studentką. Ale lubię
    wiedzieć, o co chodzi, więc staram się to kontrolować, co tam na
    rachunkach jest napisane. Ale nigdzie nie mogę znaleźć tych składników i
    sposobów ich obliczania, kalkulatory internetowe podają mi każdy inny
    wynik, a co najgorsze, żaden się nie pokrywa z sumami na moich
    rachunkach... :-o

    Jak obliczyć kwotę netto przy umowie-zlecenie oskładkowanej ZUSem??

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)