PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarabianie w Internecie - kto próbował?

  • 1. Data: 2003-03-18 15:25:58
    Temat: zarabianie w Internecie - kto próbował?
    Od: "t...@g...pl" <t...@N...gazeta.pl>

    witajcie!

    piszę tekst o zarabianiu w internecie - chodzi o firmy płacące za oglądanie
    reklam. Czy jest tu ktoś, kto próbował tak "zarabiać"? celowo użyłam " " -
    jedni obiecują złote góry, inni już na wstępie pozbawiają złudzeń. Jak jest
    naprawdę? i co o tym sądzicie?

    pozdrawiam
    TriBeCa

  • 2. Data: 2003-03-18 17:41:19
    Temat: Re: zarabianie w Internecie - kto próbował?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "t...@g...pl" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b57dq6$cv5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > reklam. Czy jest tu ktoś, kto próbował tak "zarabiać"? celowo użyłam " " -
    > jedni obiecują złote góry, inni już na wstępie pozbawiają złudzeń. Jak

    zapomnij ze zarobisz cos nic nie robiąc... "zarabianie" rozumiane jako
    czytanie maili itp to zwykle oszustwo...

    A inna sprawa ze mozna zarobic w internecie.. np na projektowaniu,
    konsultingu i dowolnej innej usłudze... pod warunkiem .. musisz byc
    baaaardzo dobra w tym co robisz....

  • 3. Data: 2003-03-18 20:09:20
    Od: "RaDzAw" <r...@p...fm>

> [...]
    > reklam. Czy jest tu ktoś, kto próbował tak "zarabiać"? celowo użyłam " " -
    > jedni obiecują złote góry, inni już na wstępie pozbawiają złudzeń. Jak

    Ja moge powiedziec pare slow :
    - wyswietlanie banerow na wlasnej stronie www - dwie polskie firmy
    rzeczywiscie placily (jedna juz sie z tego wycofala)
    - wyswietlanie reklam przez specjalne programy - oszukanstwo - nawet po
    uzyskaniu potrzebnej do wyplaty kwoty stwierdzaja ze sie oszukiwalo i koniec
    - emaile - bez sensu - smieszne kwoty za spam na swoja skrzynke pocztowa

  • 4. Data: 2003-03-18 21:40:48
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) t...@g...pl napisal(a) Tue, 18 Mar 2003 15:25:58 +0000 (UTC):
> [...]
    >jedni obiecują złote góry, inni już na wstępie pozbawiają złudzeń. Jak jest

    Obecnie polski rynek reklamowy nie istnieje w Internecie.
    Wiec fortuny nie daje sie zrobic.
    Nietrudno jednak zauwazyc, ze biznes reklamowy juz wkrotce
    dostrzeze Internet (a moze przede wszystkim komorki).
    W konsekwencji zamiast wydawac tony pieniedzy na durne,
    malo skuteczne reklamy w TV, radio - czesc tego strumienia
    pojdzie w Internet i komorki. Nie jest to terazniejszosc.
    Ale mysle, ze raczej niedaleka przyszlosc.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2003-03-19 09:02:48
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A inna sprawa ze mozna zarobic w internecie.. np na projektowaniu,
    > konsultingu i dowolnej innej usłudze... pod warunkiem .. musisz byc

    byłabym wdzięczna, gdybys przeczytał to, co napisałam, ze zrozumieniem i
    odpowiedział na temat, skoro już zabierasz głos

  • 6. Data: 2003-03-19 09:32:30
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "tribeca" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > byłabym wdzięczna, gdybys przeczytał to, co napisałam, ze zrozumieniem i
    > odpowiedział na temat, skoro już zabierasz głos

    hmm również byłbym wdzięczny za zrozumienie i 2 wierszy mojego listu... ;)

  • 7. Data: 2003-03-19 11:07:50
    Od: "R_K" <i...@w...pl>

    Użytkownik "tribeca" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > byłabym wdzięczna, gdybys przeczytał to, co napisałam, ze zrozumieniem i
    > odpowiedział na temat, skoro już zabierasz głos

    wydaje mi sie ze kolega Piotr zrozumial Twoj post i odpowiedzial na temat.
    .... moze to Ty chcialas uslyszec cos innego :/

    Robert Kisielewski

  • 8. Data: 2003-03-19 11:17:00
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "R_K" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wydaje mi sie ze kolega Piotr zrozumial Twoj post i odpowiedzial na temat.
    > .... moze to Ty chcialas uslyszec cos innego :/

    "zapomnij, że zarobisz" - skoro już zacytowałeś ten fragment (czyżbyś
    zgadzał się z tym, że reszta jest OT?) - nie pisałam, że chcę tak zarabiać,
    ale ok, może ma taki styl...

    EOT

  • 9. Data: 2003-03-19 18:28:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    WOJSAL napisał:

> [...]
    > pojdzie w Internet i komorki. Nie jest to terazniejszosc.
    > Ale mysle, ze raczej niedaleka przyszlosc.

    O komorkach mozesz zapomniec - na reklamy na stronach sa po prostu za
    male (wyswietlacze), na sms - zbyt szybko wlascicieli szlak trafi - tyle
    tylko, ze w odroznieniu od netu, wlasciciel felernej komorki, na ktora
    trafiaja sms reklamowe, moze zwrocic sie do wlasciciela sieci (ktoremu
    placi abonament za swoje istnienie) o zrobienie porzadku z czyms takim.
    W efekcie bramki internetowe beda umozliwialy juz zaniedlugo wysylanie
    tylko pojedynczych sms.

    Flyer

  • 10. Data: 2003-03-20 10:54:17
    Od: "BodekG" <b...@o...pl>

> [...]
    > placi abonament za swoje istnienie) o zrobienie porzadku z czyms takim.
    > W efekcie bramki internetowe beda umozliwialy juz zaniedlugo wysylanie

    Też dostałem mailem propozycję zarobku .Ale wim na100% że to oszustwo . Nie
    trać czasu .BAAY!