PracaGrupypl.praca.dyskusje › zapytanie o czas szukania prace

  • 1. Data: 2004-12-09 11:05:40
    Temat: zapytanie o czas szukania prace
    Od: "karola" <k...@w...pl>

    Witam
    mam pytanie , od 2 tygodni jestem bez pracy
    i zaczynam poszukiwania
    jaki jest rynek pracy ?ukonczylam UAM w Poznaniu -prawo, jaki jest rynek dla
    prawnikow? jak dlugo szuka sie pracy? zjakim okresem musze sie liczyc?
    dodam iz nie mam plecow i znajomosci wiekszych
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-09 12:16:13
    Temat: Re: zapytanie o czas szukania prace
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    ja to juz robie drugi rok!

  • 3. Data: 2004-12-09 12:19:51
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    karola wrote:

> [...]
    > dla prawnikow? jak dlugo szuka sie pracy? zjakim okresem musze sie liczyc?
    > dodam iz nie mam plecow i znajomosci wiekszych
    Bądź dobrej myśli! i nie obijaj się, każdy dzień bez pracy to dziura w CV po
    co czekałaś 2 tyg!
    A ja nigdy nie szukałem pracy dłużej niż miesiąc, a to tylko dla tego, że
    mam wymagania finansowe.
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 4. Data: 2004-12-09 12:30:30
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    karola wrote:

> [...]
    > prawnikow? jak dlugo szuka sie pracy? zjakim okresem musze sie liczyc?
    > dodam iz nie mam plecow i znajomosci wiekszych

    a to Ty jestes ta dziewczynka, co spamuje grupy dyskusyjne??
    ciekaw jestem, czy zamiescilas chociazby rzetelne CV na grupie
    pl.praca.poszukiwana, czy tylko potrafisz spamowac; poza tym
    skoro jestes bez pracy dwa tygodnie, to musialas jakos rozwiazac
    poprzednia umowe o prace - jezeli zostalas zwolniona przez
    pracowadce (z powodu niesatysfakcjonujacej wspolpracy nie
    przedluzyl Ci umowy albo zwolnil wrecz dyscyplinarcie), to taka
    informacja sie na pewno rozpropaguje wsrod znajomych pracodawcy
    (a wiec potencjalnie innych pracodawcow);

    adas;

  • 5. Data: 2004-12-14 11:40:45
    Od: "ewelina" <e...@v...pl>

> [...]
    > pozdrawiam
    >
    > Nie czekaj aż ktoś do Ciebie zadzwoni, bo tak na pewno nie bedzie, jeżeli
    nie masz doświadczenia to postaraj się o jakis staż absolwencki, urzad zapłaci
    przez 6 miesięcy - owszem smieszne pieniadze, ale chociaz bedziesz miała
    saytsfakcję, że nie siedzisz bezczynnie w domu i może a nuz czegoś sie nowego
    nauczysz. zawsze łatwiej jest szykać pracy jak masz jakiś atut w kieszeni:)

  • 6. Data: 2004-12-14 11:44:05
    Od: e...@v...pl

> [...]
    > informacja sie na pewno rozpropaguje wsrod znajomych pracodawcy
    > (a wiec potencjalnie innych pracodawcow);

    adaś, jesteś cham..., ze nie powiem inaczej, ciekawe co Ty byś powiedział,
    gdyby to własnie ciebie ktoś chamsko spuścił na drzewo w pracy - wyglada na
    to, ze jeszcze się Tobie to nie zdarzyło, a przydałby Ci się kubeł zimnej wody
    nawet jeżeli jesteś swietnym pracownikiem - a takich też wywalaja bez powodu!!!

    E.