PracaGrupypl.praca.dyskusjezapytanie o czas szukania prace › Re: zapytanie o czas szukania prace
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zapytanie o czas szukania prace
    Date: Thu, 09 Dec 2004 13:30:30 +0100

    karola wrote:

    > Witam
    > mam pytanie , od 2 tygodni jestem bez pracy
    > i zaczynam poszukiwania
    > jaki jest rynek pracy ?ukonczylam UAM w Poznaniu -prawo, jaki jest rynek dla
    > prawnikow? jak dlugo szuka sie pracy? zjakim okresem musze sie liczyc?
    > dodam iz nie mam plecow i znajomosci wiekszych

    a to Ty jestes ta dziewczynka, co spamuje grupy dyskusyjne??
    ciekaw jestem, czy zamiescilas chociazby rzetelne CV na grupie
    pl.praca.poszukiwana, czy tylko potrafisz spamowac; poza tym
    skoro jestes bez pracy dwa tygodnie, to musialas jakos rozwiazac
    poprzednia umowe o prace - jezeli zostalas zwolniona przez
    pracowadce (z powodu niesatysfakcjonujacej wspolpracy nie
    przedluzyl Ci umowy albo zwolnil wrecz dyscyplinarcie), to taka
    informacja sie na pewno rozpropaguje wsrod znajomych pracodawcy
    (a wiec potencjalnie innych pracodawcow);

    adas;