PracaGrupypl.praca.dyskusjezapanowało coś dziwnego na grupie .... › Re: zapanowało coś dziwnego na grupie ....
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zapanowało coś dziwnego na grupie ....
    Date: 05 Mar 2003 19:01:18 -0800

    kingram <k...@N...net> writes:

    > Jak dla mnie zachecanie do zakupu "kalacha", aroganckie polecanie

    zapytalam sie tylko, po co ci te informacje - czy zamierzasz kupic
    kalacha i strzelac - TO ma byc ZACHECANIE?

    NO HALO?
    no ciekawa interpretacja, ciekawa.
    tworcz abardzo, ale zupelnie nie na temat.
    zajrzyj do erystyki... tam jest na temat wlasnie takiego chwytu, jaki
    tu zastosowales :)

    > czytania ksiazek o gieldzie (nie prowadze skupu amerykanskiej
    > makulatury), tudziez zapewnianie o tym ze masz lepsze rzeczy do roboty
    > sa ciut za bardzo OT.

    nie aroganckie polecenie, tylko po prostu napisalam, ze jak cie
    faktycznie interesuje mechanizm tego, jak gielda funkcjonuje, jakimi
    prawami jest obrwarowana i na co to, to poczytaj ksiazke - bo to
    skomplikowane i nie na ta grupe i za dlugie, zebym wpklepywala.

    jakbys sie zapytal na grupie pl.sci.biologia na czym polega
    rozmnazanie kregowcow albo okrytozalazkowych, tez by cie do ksiazki
    odeslali.
    sie nie ma co obrazac i nadymac jak zaba w okresie godowym.

    jak to dla ciebie jest arogancja, to mnie rece opadaja. kazdy dla
    ciebie, kto ci mowi, zebys cos na jakis temat przecxzytal, jest
    arogantem?

    > Ale zanim zakoncze - polece ci z kolei pozycje ksiazkowe na temat
    > filozofii Schopenhauer-a...

    wiesz, tak sie sklada ze dziela shopenhauera przeczytalam prawie
    wszystkie, wlacznie z "swiat jako wola i przedstawienie" oraz
    "erystyka czyli sztuka prowadzenia sporow".
    byly to moje lektury w trakcie studiow.

    nie wiem do czego pijesz, ale jesli do tego ostatniego, to racz sam
    sobie przypomniec o czym ta ksiazeczka byla, a potem obejrzyj swojego
    posta jeszcze raz i zastanow sie, czy aby sam nie popelniles paru
    nielojalnych chwytow erystycznych.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net