PracaGrupypl.praca.dyskusjezapanowało coś dziwnego na grupie .... › Re: zapanowało coś dziwnego na grupie ....
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zapanowało coś dziwnego na grupie ....
    Date: 04 Mar 2003 15:05:49 -0800

    kingram <k...@N...net> writes:

    > <ciach>
    > <ciach>
    > <ciach>
    > To sobie wyjasnilismy - sprecyzuje - chodzi o KORZYSCI FINANSOWE ew.
    > poczucie wladzy...
    > Znasz moze jakies nazwiska szefow/wspolwlascicieli z lobby naftowego w
    > USA?

    a na co ci to? zakupisz kalacha i pojdziesz strzelac, a moze bedziesz
    bomby podkladal?

    btw: jak cie to tak interesuje, to sam mozesz znalezc. to nie sa zadne
    tajne informacje.
    mnie sie prawde mowiac na twoje zyczenie szukac tego nie chce, bo mam
    lepsze rzeczy do roboty a i nie bede ci ulatwiac pracy...

    > Nie pytalem sie o "panstwo opiekuncze" tylko o to ze zacytuje:
    > "Pytanie - kto stoi (ludzie, kregi ludzi, najbogatsi i majacy najwieksze
    > wplywy inwestorzy?) za takim naglym zalamaniem rynkowym, i jaki ma w tym
    > cel?"

    wez ty sobie poczytaj ksiazke o tym jak funkcjonuje gielda, skad sie
    bierze kapital itd. - bedziesz wiedzial.

    jak cie naprawde interesuje ten temat, wloz troche trudu, zapoznaj
    sie.
    ja ci tu wykladow robic nie bede, bo nie moejce po temu.

    a jesli nie chodzi co o to, co powyzej, jesli chcedsz mi cos
    udowodnic, to moze od razu napisz i co, bedzie szybciej i prosciej.

    > Nieprawda - to zalezy wlasnie od tych jednostek ktore maja cel finansowy

    co nieprawda?
    zjawiska hossy i bessy na gieldzie istnieja i nastepuja cyklicznie
    odkad gielda powstala.

    > Jakie instytucje? Podaj chociaz jedna nazwe - z checia znajde w inecie
    > informacje o takowych i zainwestuje reszte pozostalego przy duszy grosza
    > w akcje tychze...

    poczytauj na temat gieldy, naprawde.
    poczytaj.

    jest taka ksiazka susan orman pt. "about stocks and bonds" - w sam raz
    dla poczatkujacych.

    potem wez sobie 'how the stock market works" johna daltona.

    powinno ci narazie starczyc.
    ja nie bede tutaj robic wykladow ani wklepywac tych ksiazek - nie mam
    na to czasu i mam lepsze rzeczy do roboty.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net