PracaGrupypl.praca.dyskusjezameldowanie [może NTG a może TG ;-) ] › Re: zameldowanie [może NTG a może TG ;-) ]
    From: "Jur" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zameldowanie [może NTG a może TG ;-) ]
    Date: Sat, 16 Nov 2002 02:12:39 +0100

    > Jeżeli chcę zameldować się w miejscu Y na pobyt tymczasowy, to czy
    muszę
    > cokolwiek wyjaśniać w miejscu X (tam jestem zameldowany na stałe)?
    > Czy w takim wypadku należę do kasy chorych w X? Czy płacę podatki w
    urzędzie
    > skarbowym w mieście X?

    > Jeżeli chcę zameldować się w miejscu Y na pobyt tymczasowy, to czy
    muszę
    > cokolwiek wyjaśniać w miejscu X (tam jestem zameldowany na stałe)?
    > Czy w takim wypadku należę do kasy chorych w X? Czy płacę podatki w
> [...]

    1. Nic nie musisz nikomu wyjaśniać (ale musisz mieć adres w miejscu Y,
    gdzie będziesz mógł sie zameldować, ponieważ ja próbowałem zameldować
    się jako bezdomny, lecz pani w biurze stwierdziła, że nie ma takiej
    możliwości!!!- nie ma bezdomnych?)
    2. Kasę chorych płać tam, gdzie będziesz się leczył!, to bardzo ważne,
    bo zejdziesz zanim jakiś konował Cię przyjmie.
    3. Najlepiej wyślij zapytanie na piśmie do US, ale ja od 3 lat mieszkam
    w Y a rozliczam się w X, i jeszcze nie siedzę...

    Pozdrawiam
    JUREK