PracaGrupypl.praca.dyskusjezameldowanie a praca › Re: zameldowanie a praca
  • Data: 2004-01-27 13:59:39
    Temat: Re: zameldowanie a praca
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niieeeee! A ty będziesz miał wyższe koszty uzyskania przychodów.

    Niekoniecznie masz racje, bo jesli np. ktos zameldowany jest w miescie X a
    ma prace w miescie Y oddalonym np. o 200km to raczej trudno jest udowodnic,
    ze codziennie smiga te 200km i naleza mu sie wieksze koszty uzyskania. Jesli
    natomiast miejsce zameldowania jest blisko miejscowosci, w ktorej ktos
    pracuje i faktycznie moze dojezdzac codziennie wtedy juz mozna mowic o
    podwyzszonym koszcie uzyskania przychodu.
    Magda