PracaGrupypl.praca.dyskusjezalozenie firmy przez studenta- jakie ulgi??? › Re: zalozenie firmy przez studenta- jakie ulgi???
    From: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zalozenie firmy przez studenta- jakie ulgi???
    Date: Sun, 19 Jun 2005 08:37:01 +0200

    Użytkownik "konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d90tsp$neq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    To ja jeszcz raz:-)

    > - z PUP wziasc bezrobotnego/ych na kazde nowo stworzone miejsce pracy
    > dostajesz dotacje bezzwrotna ,wielkosci do 30.000 pln
    Moj maz jest bezrobotnym. Wiec musialabym na siebie zalozyc dzialalnosc
    gospodarcza i jego zatrudnic??? Czy to on powinien ta dzialalnosc zalozyc?
    Na jakich zasadach dostaje ta dotacje? Bo trudno mi bedzie udowodnic na co
    potrzebuje te pieniadze, poniewaz bardzo niewielkie inwestycje nie musze
    zrobic. Pieniądze przydalyby sie na zabezpieczenie platnosci skladek, ale
    tego raczej im nie powiem:-) Inaczej, bez zabezpieczenia kilkumiesiecznego,
    ze jestem wydolna placic skladki boje sie w to wogole pchac. Moze mam zle
    doswiadczenia rodzinne. Moj szwagier prowadzi dzialalnosc gospodarcza nie
    zawsze wyrabiajac na zus. A zamkniecie tej dzialalnosci kosztowaloby tyle,
    ze nie moze jej zamknac:( I takie bledne kolo...

    > - gdy staniesz na nogi przeniesc sie do strefy ekonomicznej
    A co to jest? Moglbys odrobinke wiecej mi o tym opowiedziec?

    > ps.
    > aha sa jeszcze fundusze ue www.parp.gov.pl , w zus to bym za badzo nie
    > wirzyl ale mozna popytac
    no, ale tutaj to juz na pewno beda wymagali zebym miala w co zainwestowac,
    tzn fizycznego. Jakies konkretne inwestycje poczynic.