PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz podejmowania jakiekolwiek pracy › Re: zakaz podejmowania jakiekolwiek pracy
    From: Kira <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zakaz podejmowania jakiekolwiek pracy
    Date: Thu, 21 Apr 2005 01:12:50 +0200

    Re to: gostek [Wed, 20 Apr 2005 20:21:50 +0200]:

    > Ale co z takim bezwglednym zakazem podejmowania
    > jakiejkolwiek pracy (oczywiscie mowimy tu o jakis
    > drobnych zajeciach, bo np. drugi etat to wiadomo
    > ze nie wchodzi w gre).

    No wiec ja bym autora tego dziela potraktowala z rownym
    poczuciem humoru, jak to, ktore on wykazal przy tworzeniu
    tejze umowy.

    A konkretnie, dalabym mu do podpisania papier:

    "Przez caly okres zatrudnienia zobowiazuje sie nie
    rozmawiac z innymi osobami o podobnych kwalifkacjach
    do XYZ, nie prowadzic rozmow rekrutacyjnych oraz nie
    zawierac z podwykonawcami kontraktow, ktore moglyby
    wchodzic w zakres obowiazkow pracownika XYZ".

    Przy czym oczywiscie XYZ to ja.

    Jak sie smiac to porzadnie, a nie po lebkach...

    Bo, przykro mi bardzo, ale o ile zakaz konkurencji
    jest logiczny, oczywisty i sluszny (i w sumie jakby
    chodzilo o dwie _uczciwe_ strony, to zbedny), o tyle
    co kogo interesuje czy ja po tygodniu pracy w biurze
    bede sobie w weekend dorabiac jako instruktorka jogi?

    Bez przesady, to sie umowa o prace nazywa, a nie
    kontrakt niewolniczy.

    Wez Ty z tym facetem pogadaj po ludzku, bo moze toto
    jest tworczosc radosna jakiegos jego nadgorliwego
    przypupaska, ktoremu sie wydaje ze tak bedzie dobrze.
    Juz takie widywalam...

    Kira