PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz konkurencji › Re: zakaz konkurencji
  • From: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zakaz konkurencji
    Date: Wed, 06 Feb 2002 19:46:26 GMT

    On Wed, 6 Feb 2002 08:14:10 +0100, "Tomasz"
    <T...@v...com.pl> wrote:

    >Witam Wszystkich!
    >
    >Jezeli temat byl juz poruszany - przepraszam za post; brak czasu daje sie we
    >znaki...
    >
    >Problem jest taki:
    >
    >Moj byly Pracodawca (stosunek pracy ustal 1 lutego 2002, mam swiadectwo)
    >doszukal sie w zasobach informatycznych sladow korespondencji, ktore wg
    Troche OT ale wlasnie ktos tu na tej grupie twierdzil ze to
    faszystowskie inwigilowanie i moja poczta jest moja poczta (ochrona
    korespondencji itp itd). Niestety jest to fikcja a tu jest dowod.

    Jak sie nie nauczymy (jako ogol) ze poczta firmowa - nawet
    elektroniczna _jest_ poczta firmowa i nic sie nie da na to poradzic to
    bedzie dochodzilo do tego typu przypadkow.

    Pzdr
    Limfo