PracaGrupypl.praca.dyskusjezainteresowania w życiorysie › Re: zainteresowania w życiorysie
    From: "woo-cash" <w...@W...kn.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zainteresowania w życiorysie
    Date: Mon, 1 Mar 2004 08:48:17 +0100

    Użytkownik "bowman" <s...@d...ciebie.to> napisał w wiadomości
    news:c1u49f$mof$1@inews.gazeta.pl...
    > Heja Grupowicze
    >
    > Mamy życiorys:
    > student, informatyka, ostatni rok, uczelnia państwowa,
    > działa spolecznie ... i zaiteresowania:
    > -polska fauna
    > -motocykle i motoryzacja
    > -koszykówka
    > -militaria i broń
    > -sieci komputerowe i ich zastosowanie
    > -sztuka przetrwania
    > -film

    Tysiące życiorysów wprawdzie nie przeczytałem, ale jednego jestem pewien.
    Jeśli nie masz żadnego doświadczenia zawodowego i całą stronę zainteresowań,
    to nie wygląda to najlepiej. Choćby dlatego, że kiedy chcesz znaleźć czas na
    pracę?
    Wybierz sobie 2, maksimum 3 najważniejsze i tylko je umieszczaj. Nie zawsze
    więcej znaczy lepiej.

    I jeszcze jedno. Nie pisz takich ogólników! "Motocykle i motoryzacja". To
    może oznaczać "motocykle i małe fiaty" albo "motocykle i TIR-y".
    "Koszykówka" - to może oznaczać, że grasz, albo że oglądasz mecze NBA w TV.
    "Militaria i broń" - oglądasz w czasopismach, chodzisz na strzelnice, a może
    polujesz? "Film" - kręcisz filmy, czy je oglądasz? Wszystkie jak leci, czy
    tylko jakiś gatunek? Indyjskie, izraelskie, amerykańskie czy TV-Kathar? Nie
    pisz w ten sposób, bo równie dobrze możesz nie pisać nic.

    Najlepsza jest "sztuka przetrwania" - daje pracodawcy sygnał, że możesz
    pracować za naprawdę marną pensję i dożyjesz do następnej. ;-))

    Pozdrawiam,
    Woo.