PracaGrupypl.praca.dyskusjezainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych › Re: zainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych
    Date: Fri, 09 Jun 2006 09:22:31 +0200

    Mo napisala:

    >Natomiast wracając do sedna sprawy... Tak szczerze, to mnie również
    >byłoby trudno to sformułować. Bo owszem, są rzeczy, które się lubi robić
    >bardziej lub mniej, w jakiś sposób się czas wolny spędza, ale ile osób
    >ma takiego naprawdę głębokiego świra na jakimś punkcie i tylko tym się
    >zajmuje i potrafi o tym rozprawiać godzinami? I żeby to było warte
    >wspomnienia na CV i żeby było pozytywne?

    Akurat tu sie zgadzam z teoria HRowcow (?) ze aktywny i inteligentny czlowiek
    bedzie mial jakies pozazawodowe zainteresowania czy hobby, wazne w jego zyciu,
    choc niekoniecznie osiagajace poziom "swira".

    Problemem jest za to stereotypowe postrzeganie tego, co o czlowieku
    zainteresowania mowia, dlatego wiele osob sie autocenzuruje. Ja (w PL) np.
    cenzurowalam sobie w zasadzie te zainteresowania, w ktore jestem zaangazowana
    najbardziej, ze wzgledu na duze prawdopodobienstwo negatywnych skojarzen z nimi
    i brak miejsca na tlumaczenie.

    I co wobec tego ma pisać te 95%
    >populacji, o których pisała JoP, te co lubi wyjeżdżać na wakacje a w
    >wolnych chwilach czyta książki lub ogląda tv? Lub siedzi na grupach
    >dyskusyjnych? ;)

    Siedzenie na grupach dyskusyjnych nie jest zainteresowaniem. Zainteresowaniem
    jest tematyka grup dyskusyjnych, na jakich sie siedzi. Na ppd siedzimy dlatego,
    ze interesuje nas rynek pracy, rekrutacja, prawo pracy i kilka innych
    powiazanych tematow, a nie dlatego, ze interesuja nas grupy dyskusyjne jako
    takie :). W przypadku ksiazek sprawa wyglada podobnie - ksiazke sie czyta
    dlatego, ze nas interesuje jej temat, a nie dlatego, ze to ksiazka. Dlatego
    podanie nosnika informacji zamiast jej tresci budzi uzasadnione podejrzenie, ze
    sie nie wiedzialo, co napisac.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl