PracaGrupypl.praca.dyskusjez serii "humor z ogłoszeń" › Re: z serii "humor z ogłoszeń"
    From: amfora <a...@w...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: z serii "humor z ogłoszeń"
    Date: 15 Jul 2003 19:04:05 GMT

    Robert Drozd <r...@y...iq.anonimy-to-zera.pl> wrote:
    > Stało się to 15 Jul 2003 17:44:47 GMT, gdy amfora <a...@w...org>

    > Ktoś tu podawał przykład niedawno, że na wielu studiach MBA wcale się
    > tego nie wymaga...

    Za chwilę wdamy się w dyskusję o jakości prowadzonych przez
    polskie uczelnie programów MBA. Bo jeden drugiemu nie równy.
    Ze tego, co wiem, to jednostki posiadające akredytację na
    wydawanie dyplomów mają względem kandydatów dośc wysokie
    wymagania.

    amf.

    PS. Tak czy inaczej, czy absolwentowi, studentowi MBA (nawet
    mizernego MBA w Wyższej Szkole Biznesu i Smażenia na Grillu)
    "wypada" proponować odbycie praktyki?

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,