PracaGrupypl.praca.dyskusjez serii "humor z ogłoszeń" › Re: z serii "humor z ogłoszeń"
    From: "Tomasz Łukaszewicz" <t...@l...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: z serii "humor z ogłoszeń"
    Date: Tue, 15 Jul 2003 20:28:40 +0200

    > Praktykanta do działu Human Resources
    > Idealny Kandydat powinien: być studentem studiów MBA ..."
    > Zakładając, że studenci MBA powinni mieć 2-4 lata doświadczenia
    > na stanowisku menedżerskim to oferta jest delikatnie mówiąc
    > "nieodpowiednia". :>
    > Albo (co bardziej prawdopodobne) autor ogłoszenia nie do
    > końca był świadom tego, co napisał.

    Znam ludzi, którzy poszli bezpośrednio po studiach na jednoroczne
    MBA. Może wg Was to bez sensu, ale oni szybko później pięli się
    w hierarchii służbowej.

    Kto zresztą wie, czy lepiej wysyłać na MBA starszawego, przeciążonego
    robotą dyrektora, który i tak nie ma na nic czasu i zadania ze studiów
    będzie zlecał swoim pracownikom (znany mi przypadek!), czy młodego
    człowieka, który przynajmniej się do tych studiów przyłoży.