PracaGrupypl.praca.dyskusje › z cyklu "wymagane umiejetnosci"

  • 1. Data: 2003-08-22 10:32:12
    Temat: z cyklu "wymagane umiejetnosci"
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    "Uwagi: wymagana umiejętność spawania w każdej pozycji "

    Naturalnie wiem, ze to ma sens i spawacz wie o co chodzi, ale brzmi swietnie
    :)))

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 2. Data: 2003-08-22 10:39:03
    Temat: Re: z cyklu "wymagane umiejetnosci"
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > "Uwagi: wymagana umiejętność spawania w każdej pozycji "

    [CIACH]

    Np. 6 na 9 ;-)))))

    yamma

  • 3. Data: 2003-08-22 13:45:00
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > "Uwagi: wymagana umiejętność spawania w każdej pozycji "
    >

    > Naturalnie wiem, ze to ma sens i spawacz wie o co chodzi, ale brzmi
    swietnie
    > :)))

    My wiemy o co chodzi, ale dodatkowo wiedz że w niektórych miejscach w Polsce
    SPAWANIEM określa się żyganie po imprezie.

    To umiem robić w każdej pozycji... Kwalifikacje mam wysokie.
    Th

  • 4. Data: 2003-08-22 13:53:29
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > swietnie
    > >

    > My wiemy o co chodzi, ale dodatkowo wiedz że w niektórych miejscach w
    Polsce
    > SPAWANIEM określa się żyganie po imprezie.

    Rzyganie w każdej pozycji :-))))))))))))) Np. 6 na 9 :-))))))))

    yamma

  • 5. Data: 2003-08-22 13:55:07
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    Polsce
    > SPAWANIEM określa się żyganie po imprezie.
    >
    > To umiem robić w każdej pozycji... Kwalifikacje mam wysokie.

    A jestes z Dolnego Slaska?
    Sasza

  • 6. Data: 2003-08-25 09:08:48
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > A jestes z Dolnego Slaska?
    > Sasza

    Nie, a co? U Was też się liczą takie kwalifikacje?
    Th